čtvrtek 14. ledna 2016

Za závěsem







27 komentářů:

  1. Dobrý. Zkus tu spodní říznout na spodní čtverec.

    OdpovědětVymazat
  2. takový moje malý hrátky :-)
    zkusila....Ru,takhle nějak si to myslela?
    zatím, musím se chystat do práce.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle není čtverec. :-)
    Moc nemusím paformáty, jako příjemnější cítím klasicky strany 1:1, 3:2, případně 4:3 nebo výjimečně u některých záběrů 16:9.

    Mohlas tam nechat i ten dlouhej, pro porovnání, oba jsou něčím jiný a zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  4. pravda, čtverec vypadá jinak :-))
    třeba to půjde zítra líp :-)
    já to ořezávám podle oka :-)
    zítra se na to mrknu, včetně tady těch poměrů cos mi tu vypsala, dík :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem to v editoru takhle:
    http://teststylu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. 5.aháá...to vůbec nevím, jestli to tam je....ořezávám to v Microsoft Office a pak teprve to tam vkládám....zítra mrknu....musím běžet. teda raději pomaleji :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pomaleji ti napíšu, aby sis už konečně nainstalovala nějakej normální program na úpravu fotek. :-))
    Už musím koupit nějaký to auto a naložit do něj marmelády, asi... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ru, jo, přijeď klidně i bez marmelád a programů! Užijem si to. :-)
    a Liška má pěkný čtverce! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jak budu mít nějaký to auto, sladíme pracovní volna. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. A osladíme si marmeládou. :-))

    OdpovědětVymazat
  11. mńam a těším se! :-)

    do jara věřím, že autíčko seženeš.

    OdpovědětVymazat
  12. Včera mne Ru moje Felda zase podojila,vrazil jsem 2 tisíce do novýho řazení,takže zpátečku už tam dáš v pohodě:-)
    A opravář říkal,že spodek shnilej není,takže pohoda,ta mne ještě přežije:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Na feldách moc spodky nehnijou, jen plechy., Blatníky a podběhy, hlavně zadní, od nich pak časem prahy, a dveře od kufru.
    Nicméně výměna shnilýho blatníku je otázka pár set plus montáž, to opravit jde, na rozdíl od té nápravya nosných částí na swiftovi. :-)
    Jen si ji pěkně udržuj, takovou už za ty prachy neseženeš ani náhodou. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, vždycky to tady otevřu a vidím závěs. Kdy bude pokračování??

    OdpovědětVymazat
  15. 16. za závěsem - pokračování nebude.ale za závěsem pokračovat něco bude:-)
    ....já na tom dělám, já na tom makám a vono ne a ne a ne.....tududdu....:-)

    OdpovědětVymazat
  16. 17
    ten úryvek písně mi připomíná, že bych asi mohla začít psát nějaké zprávy o loňských projektech... konec ledna za rohem. :(

    OdpovědětVymazat
  17. 17, prostě šnek.....nejdřív něco žiju, intenzivně, a teprve až pak to dozrajeúplně, hodím to na blog - v nějaký formě.
    bohužel formy přesný co mám v obrazech, pocitech co žiju, se mi nedaří dát sem na blog.učím se, pomalu.

    OdpovědětVymazat
  18. 18/17
    A já bych mohla už konečně otevřít ty rozdělaný korektury...

    OdpovědětVymazat
  19. 19
    jojo, tak to bývá, to je proces na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  20. a to nemluvím o tom, jak mi tu Ru zavařila kolečka v hlavě s formátama na fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  21. ...Za závěsem....se rýsuje cosi...krajina.....podobně je to tedy se mnou v mé hlavě. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. 23
    Mohla bys udělat víc různých ořezů a vložit je k porovnání, to by mě docela zajímalo vidět je pohromadě.

    OdpovědětVymazat
  23. 3.
    22.
    24.

    Microsoft Office 2010:
    oříznutí, možnosti:
    poměr stran: žádný, 3x4, 20x25, 13x18, 10x15, 9x13.

    já na tom dělám, já na tom makám a vono možná pomalu jo a jo a jo....tudududu :-)

    OdpovědětVymazat
  24. To není editor na fotky!!!
    To je texťák vhodnej tak maximálně na malovaný ilustrace!!
    Stáhni si Zoner nebo PhotoFiltre, nebo něco takovýho. Stačí ti nejzákladnější nejjednodušší i starší verze, bývají už uvolněný jako free, zadarmo...

    Jen ne Gimp, ten je pro začátečníka hrozně složitej.

    OdpovědětVymazat
  25. 26.já vím... no, tak aspon vidíš, jak jsi mi zavařila s formátama moje kolečka v hlavě :-)) a podívám a děkuju.:-)

    OdpovědětVymazat