úterý 12. ledna 2016

Ještě trochu

světla.




13 komentářů:

  1. ta druhá je jak od Rembranta :-) hrátky se světlem.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou zbytky nějakého antického chrámu?
    Zdá se,že v Hradci pro mne bude stále co objevovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...no, tak to je nebezpečný.....mi takhle koukat do hlavy a přesně číst myšlenky :-)co mi v tu chvíli běželo a proč jsem to vyfotila s tím vším....

      Saule, budu si na tebe muset dát pozor! :-)

      Vymazat
  3. 1.To spíš Schikanedera
    http://www.obrazynaplatne.cz/cz/katalog/slavni-maliri/ceske-malirstvi/jakub-schikaneder/Jakub-Schikaneder-Vecerni-krajina-s-domem/?from_katalog=2,razeni

    OdpovědětVymazat
  4. 3. Mě ten odkaz nešel, ale mrkla jsem na jeho obrazy na google. Jsou to krásný jemný a takový tajemný obrazy.

    OdpovědětVymazat
  5. 4. jemný, jakože měkký těmi barvami....moc hezký. přestože v některých obrazech není jen krajina a ulice, ale i smrt.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se přiznám, že na tom spodním obrázku mi vadí kombinace dvou různých barevných lkadění, dvojí whitebalance. Nahoře teplý červenofialový přírodní západ slunce, dole žlutozelený umělý osvětlení. To se mi spolu trochu pere.

    Dala bych asi přednost nafocení až při měsíčku.

    Jinak ten antickej barták je fakt úžasnej, zkoušej to s ním dál, i jiný kompozice, stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  7. snažím se nato přijít... co je to za stavbu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. 7.no, chrám to není :-)

    jsou to plotová vrata a železná konstrukce hned, když se vleze do vchodu trafostanice.(trafostanice je ten barák za kluzištěm.)

    takže nic pěknýho ani extra zajímavýho za bílého dne, ale večer při světle, to vypadá všechno malinko jinak :-)
    tak a tajemství je prozrazeno :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ru, mi pěkně spravila komentáře. :-)
    nejenže mají čísla, ale už se nevětví a jdou hezky pod sebe, jako je to všude na blogách - u Ru, Ratky, Lišky.
    Paráda, mám radost, takhle je to přehledné.

    Ru, děkuju.

    ...prostě kouzelnice :-) kouzelné kody a práce s nimi.
    Jo, kdo umí, ten umí!

    OdpovědětVymazat
  10. Ale houby, jen jsem cosi odmazala... A navíc mi vypadlo z hlavy, žes o tom psala už dávno, tudíž že už jsem to taky dávno mohla udělat.
    Ale doopravdy poctivě nevětvený to bude až od příštího článku. :-)

    OdpovědětVymazat