pátek 1. ledna 2016

Sváteční čas


Galerie Tří generací Kodetů


zdroj: portalymest.cz


U Klicperova divadla


Ten kostelík je opravdu malý.... :-)


Inspirace :-)



Saul a jeho věrné posluchačky :-)







10 komentářů:

  1. Objekt na třetí fote měl stát o metr víc vlevo od objektu nepřesunutelného. :-)
    Ale na skupinových fotografiích mu to sluší náramně! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. předposlední společné foto je boží :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Já musím celou tu story s krmením myšáků upřesnit.
    Měl jsem v plánu,že to celé bude mít poněkud důstojnější průběh,že prostě budu vznešeně stát a rozhazovat nutriím drobky jako pan hrabě groše svým poddaným.
    Bohužel se to celé poněkud zvrtlo.
    Ti tři krysáci se na mne vyřítili z vody jako Syrény na Odyssea a začaly se po mně naprosto drze plazit a lízt mi po nohách,z čehož jsem usoudil,že jim vůbec nejde o můj rohlík,ale že mne prostě chtějí sežrat celýho.
    Takže jsem jim ještě stihnul ukázat na Barču,že jim jako místní bude chutnat líp a vzal nohy na ramena.
    Jenomže jsem zakopl o asi tak pětileté dítě,které je začalo krmit jen tak z ruky.
    Tak jsem se přece jen o něco osmělil a nakonec jsme s nutroškama přece jen našli společnou řeč,jak z fotek vidno:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ještě tam byla labut, syčela na nutrie, hnala se za rohlíkem k nám, mávala křídly a vůbec vypadala dost bojovně. před tou jsem zase utíkala já :-)dost dlouho trvalo, než se sklidnila.

      Vymazat
    2. Prima zoo. :-))

      S tou labutí, jeden rok jedna nějak přišla k pošramocení na křídle a zabloudila do Ch. Ještě v době, kdy se stáj na noc úplně nezavírala. A někdy navečír se nastěhovala do té stáje. Takže šéfka přišla ráno krmit a útok, syčení a mávání křídly - labuť ji vyhnala. Šok pro obě.
      Pak důstojně vykráčela ven a smělo se krmit.
      Nojo, jenže večer se zas vrátila a takhle to pak bylo celou zimu...
      Naštěstí do jara se křídlo zahojilo a labuť si další rok už našla zimoviště jinde. :-)

      Vymazat
    3. ano, taková malá zoo :-)
      musí se hodně dávat pozor, kam šlapeš....u nohou houfy kačen ve předu, vzadu, nutrie, pobíhající labut, byly tam asi tři, ale ta jedna bojovnice byla hodně náročná....pak pobíhající děti .....:-) a do toho ještě fotit :-)

      takže Saul krmil nutrie, já se chvílema snažila odlákat labut a ještě fotit.

      Vymazat
    4. a na tom cípu parku,(je to soutok Labe a Orlice) kde se tohle vše odehrává - nespadnout do vody :-)

      Vymazat
  4. Vypadáte jako výkrmna vodních hlodavců :)
    Ano, předposlední foto pěkné, kachna tomu dala grády. Ale nejfešnější ze všech zvěčněných je určitě Barča!!

    OdpovědětVymazat
  5. 4:
    ano,Barči to sluší dokonce i o malinko víc,než těm nutriím:-))

    OdpovědětVymazat