pátek 29. ledna 2016

Soumrak

mě chytl.





6 komentářů:

  1. Nebe......k narozeninám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvým? Nebo...?

    Tak jak tak přeju též... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvým, vodnářka jsi, žejo. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. :-) jo.
    díky. :-)

    a hlavně já jsem po dlouhé době navečer doma a ne v práci.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší, Barčo, ti přeju!

    - chtěla jsem dodat něco žertovného o tom, že tě soumrak chytil za flígr a že soumráček-soumrak-soumračisko-soumračení, ale pak mi to přišlo debilní a mimo, tak radši nic nedodám, když mě nic lepšího nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Liško, děkuju moc!

    jo a chytl mě doslova za flígr a přitáh mě k sobě, takže nádobí v dřezu počkalo, stejně jako luxování koberce a povlíkání postelí. prostě všeho nechat a koukat na soumrak, který šel poměrně rychle do tmy. :-)

    OdpovědětVymazat