pátek 1. ledna 2016

Novoroční procházka


První novoroční návštěva



























8 komentářů:

  1. Bílo, ticho, klid - úplný zázrak po včerejší kanonádě :-)
    flaška a pes patří "sousedovi", který bydlí v domku u Labe. Známe se několik let z procházek ještě s mojí ťapkou. On každý rok slaví Silvestra u kamarádů, kteří žijí v takových boudách, chatkách podél Labe a Na Nový rok pokaždé, když se vrací domů k ženě, má svoji flašku domácí slivovice a každému, koho potká - naleje panáka a popřeje do Nového roku. Dokonce mi říkal, že zastavil i ranní běžce (běhají jich tu spousty) a dal si s nimi panáka. Slivovice byla dobrá, jemná a příjemně zahřála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásná storka. Téměř Hrabalovská.

      Vymazat
    2. :-)

      v tu chvíli tam, u řeky, se psem, sousedem, slivovicí a lehounce padajícím sněhem mě to napadlo taky.

      Vymazat
  2. No toto, u vás je víc zmrzlo a bílo než tady... :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten ptáček ve větvích je sýkorka?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      sýkorek ve větvích bylo hodně, ale je to těžké (pro mě) fotit, jak nalétají a poskakují z větvičky na větvičku a přelétají a odlétají. navíc je to potřeba nazoomovat. jsou plaché. takže, jestli tenhle ptáček je zrovna sýkorka, nevím.
      ....ve focení je stále se co pro mě učit. :-)

      Vymazat
  4. zajímavé, opakovaně se dívám na ty fotky. jsou takové šedobílé... studené. a pak uprostřed je fotka stejně šedobílá jako všecky a zároveň jsou tam barevné žlutočervenozelené tři soudečky na levé straně. Pokaždé když procházím fotky, padne mi tam zrak a dívám se na ty třpytky. třpyt v chladu bych to nazvala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ratko,to mě těší, že se ti fotka líbí, nebo že zaujala, at už je to způsobené čímkoliv, někdy právě těžko říct, proč nějakou fotku vnímáme obzvlášt povedenou a pěknou a jinou ne....vyvolává pocity v našem vědomí
      pro mě je ta fotka také vyjímečná, něčím.....
      s tou fotkou by se v reále na místě zase dalo pohrát - tedy rozostřit popředí a zaostřit ty soudečky a tak různě.....a zase by to působilo jinak.
      učím se, zkouším, těší mě to a baví.

      Vymazat