neděle 26. listopadu 2023

Květen - Egypt

 Péša si přála letět do Egypta, nikdy tam nebyla a já také ne, že by jsme mohli letět spolu. Nikdy jsem nebyla v tak velkém resortu a nikdy nezažila all inclusive.

Pak se přidala i Péši maminka, že si vezme s sebou taky svoji kamarádku. No a nakonec nás letělo osm. Šest kamarádek Péši maminky  :-)

Byla to hodně odpočinková, válecí, žrací a koupací dovolená. Bylo na nás s Péšou moc vedro, moc jídla, moc ležení na slunci. Jeden den jsme byli na volném moři šnorchlovat. Vypila jsem při šnorchlování spoustu mořské vody, ale stálo to za to. :-) Krásné rybičky, barevné korály.

Druhý den po šnorchlování bylo Péše zle, tři dny ležela na pokoji a nebylo ji dobře. Na žádný jiný výlet jsme nejeli. Týden utekl jako voda.

Nejraději jsem měla rána, malá procházka  po nedalekém dlouhém molu a rovnou na snídani do vzdušné jídelny u moře. Na večeře jsme chodili do hlavní budovy do jídelny, oči by jedli, ale tělo nemohlo. Dávala jsem si jen ovoce a nebo zeleninové saláty.

V Egyptě jsem moc nefotila, byla jsem taková v útlumu, lenošivá, přehřátá, přežraná. Měla jsem s sebou knížku, ale přečetla jsem sotva stránku.

Když jsme jeli autobusem z letiště na hotel, Péša se dívá z okna a  povídá: "Baru, podívej kolik tady mají všude naveženýho písku , tady budou pořád asi něco stavět. Říkám ji: "Ne, Jani, to je poušť. :-)


Pohled z pokoje.



Jednou jsme byli na aqua aerobiku :-)


Venkovní jídelna na snídaně a obědy.






Dvě postarší spálené a unavené tahiťanky. :-) Ty drinky na plážovém baru se nedaly pít, máme je jen jako dekoraci.


Tady už jsme na lodičce na šnorchlování.


Oblíbené  malé ranní procházky, před snídaní.




Večeře v hlavní budově - Péši maminka a její kamarádky.




Večerní procházky. Jednou jsme byli na animačním představení.




Uteklo to, letíme domů.


Konec.

3 komentáře:

  1. Jj, Egypt, to je jedno velký staveniště:-))

    OdpovědětVymazat
  2. :-)))
    Péša se určitě po tom nočním letu zasnila a v polospánku v autobuse z letiště na hotel se ji vybavil starověký Egypt v době stavby pyramid a chrámů :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Saule, ale faktem je, že člověka udiví jak z téhle nehostinné pouště najednou vejde člověk do "ráje" resorty jako oázy, krásné trávníky, květiny....to se přiznám, že i mě to hlava nebere, jak to tam všechno vystavěli a vybudovali....

    OdpovědětVymazat