neděle 26. listopadu 2023

Jaro - Nymburk - Poděbrady - I.část.

 Pavlík  má rád lázeńská  města, takže jsem vymyslela pěší výlet z Nymburka do Poděbrad po cyklostezce. Vybrali jsme si zrovna den, kdy se  na cyklostezce chystaly přípravy na cyklistický závod na druhý den.

Na cyklostezce to bylo jak na Pražském mostě, rušný provoz, museli jsme dávat pozor, aby nás něco nepřejelo, přímo na cyklostezce jsem nefotila vůbec. Pavlík mi od rána stále něco vyprávěl, na stezce telefonoval  snad přes hodinu s kamarádem a bylo mu jedno, kudy jde. A já jsem trošku trnula hrůzou, aby ho nesmetlo kolo, koloběžky, auta, čtyřkolky....V Poděbradech byl slavnostní den, taky všude plno lidí, ale užili jsme si to.


Nymburk


Secesní dům kousek od nádraží. Reliéf zobrazuje Elišku Přemyslovnu a její útěk z vězení do královského města Nymburka.


Vodárenská věž






Kostel sv. Jiljí





Na hradbách








Kolem pohádkové zahrádky :-) Tam se to Pavlíkovi moc líbilo.




Tady už šlapeme po cyklostezce a já přestávám fotit a hlídám Pavlíka :-)





Pokračování dále.

 

2 komentáře:

  1. Už se v tom Barčo nějak ztrácím, kdo chvíli stál už stojí opodál:))). Jsi pilná blogerka, a vůbec, když se do něčeho zakousneš, tak nepustíš. Myslím teď na tu tvoji úklidovou akci s Pavlíkem. Potřebovala bych také vyčistit byt od věcí, hlavně ošacení, ale nemám na to pořád koule začít a dotáhnout to do konce...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za pochvalu. Pravdou je, že když se zakousnu, tak pořádně, ale stejně nestíhám a stojí mi další jiné věci....nestíhám zdaleka všechno jako dřív, nebo jak bych si představovala. U Pavlíka to bylo velké sousto, obnovit a doplnit blog, další větší sousto, takže teď trošku všeho volněji....ono se to všechno časem nabaluje jak sněhová koule a jsem pak v takovým trochu presu, navíc ještě s mojí prací. Věřím, že od února budu mít více času na všechno s malinko menším pracovním úvazkem, který mám přislíbený....a po kterém toužím už delší dobu. Abych si ten menší úvazek mohla dovolit, povedlo se mi splatit předčasně hypotéku na můj byteček o 13 let dřív a to je taky radost a trošku jinak se dýchá :-)

    OdpovědětVymazat