neděle 26. listopadu 2023

Jaro

Počátkem dubna jsme měli Pavlíkův byt uklizený, dokončený. Jeho sestra mě pozvala  domů do Roudničky na rodinný oběd.

 Pavlíka zve na rodinné obědy každou sobotu, nebo neděli. Kromě manžela , dětí a jejich partnerů tam s nimi bývá i její tchyně, která má těžkého Aizhamera (v současné době čekají na vyřízení LDN, babička už nemůže žít sama v Josefově, jako dosud, takže se o domácí péči střídá Jitka se švagrovou)

Rodinný oběd byl fajn, ve velmi pěkné přátelské atmosféře. Po obědě jsme jeli s Pavlíkem a s Jitkou i s babičkou do Josefova, babička byla předána švagrové a my s Pavlíkem jsme si malinko prošli procházku po hradbách Josefovské pevnosti, kde nás zastihl šílený déšt, odtud jsme šli do Jaroměře na vlak a jeli domů do Hradce.

---

Na Velikonoce Pavlík vymyslel, že pojedeme do Velichovek, kde navštíví a vyšlehá kolegyně z práce. Jeli jsme vlakem do Semonic a odtud pěšky procházkou přes Rožnov (tam kdysi také bydleli) do Velichovek. Těžce jsem litovala , že jsem si s sebou nevzala zrcadlovku, (nic jiného jsem v té době na focení neměla) bylo krásné počasí a bylo tam moc hezky.

Pavlík mě provedl celými Velichovkami - městečkem, jsou malebné, provedl mě jednotlivými provozy v lázních. Kolegyně byly překvapené, povídali jsme, uvařili nám čaj a kafe a došlo i na pomlázku. Kolem 15 hodiny jsme nastoupili přímo u lázní do autobusu a jeli do Jaroměře a odtud na vlak do Hradce. By to moc pěkný den. Chtěla bych se tam někdy ještě podívat.....

--- 

Pavlík toužil jet se mnou na výlet do Čs. ráje, při úklidových večerech jsem mu vyprávěla o svých podzimních výpravách. Toužil jet na Vranov, to jsem mu pomalu rozmluvila, kvůli kopci, terénu, bylo by to na něj moc, navíc on se bojí výšek, špatně vidí a je tam kamenitá cesta. Tak to po čase uznal a že teda  pojedeme na jiné výlety. Souhlasila jsem. Moje předsevzetí z minulého roku o samotářských výpravách po Čs. ráji vzalo za své.

Vymyslela jsem dva výlety a ten třetí, který on chtěl a který jsem mu slíbila o jeho narozeninách jsem odložila na neurčito.

Žádné komentáře:

Okomentovat