neděle 26. listopadu 2023

Květen - Chata Horalka, Sněžné I. část.

 Péša s Marťou mě umluvili na  víkend na výlet s dětmi do Orlických hor. Těšila jsem se. Později, když už to bylo zaplacené z nich vylezlo, že to bude spíše dámská jízda - 20 maminek, 26 dětí. To je vyloženě něco na mě. :-(

Znala jsem jen Péšu a Marťu, ale nakonec to bylo docela dobrý. 

Sice to bylo na mě moc lidí, moc hluku, nevydržela jsem pít večer s holkama do půlnoci, některé vydržely ještě déle. Užila jsem si to po svém. S dětmi jsme měli společný výlet - pokladovku, na cestě se plnili různé úkoly, byl oheń a buřty. Odpoledne se děti vypustili před chatu, která k tomu byla jak stvořená. Večer byla tombola a pilo se. 

Bylo to na tři zmrzlíky a opravdu byla kosa.


Chata a areál.







Náš pokojík společně s Marťou a Růženkou.




A mají tu i zvířátka.











Pokračování dále.

Žádné komentáře:

Okomentovat