neděle 19. listopadu 2023

2022 - Listopad, Prosinec.

 Krátce po svých toulkách Českým rájem jsem chytla po druhé covid (navzdory 3 očkováním) Měla jsem strach, že mi to zase vleze na klouby, naštěstí se to nestalo, jen jsem měla dechové potíže a příšerný kašel, ale po deseti dnech jsem byla rybička.

Počasí mi už na výlety nepřálo. Vrhla jsem se doma na uklízení, třídění věcí v garsonce a v komoře na chodbě bytu. Bavilo mě to a měla jsem z toho radost. Sháněla dárky na vánoce.

Pořídila si novou pračku, které odešel motor a nedlouho na to mi začala téct lednice - oba spotřebiče byly neznačkové a sloužily mi 15 let. Pračku jsem si koupila AEG byla na ni sleva a ledničku Elektrolux a malinko větší, než jsem měla tu starou. Trošku se mi to zkomplikovalo z pračkou, narychlo mi ji připojili, ovšem nebyl v hadici těsnící kroužek a nedali mi tam takovou tu upínací svorku na hadici, takže sice krásně prala, ale vytekla. Nakonec mi toto vyřešil Editin kamarád Michal, protože prostě v Datartu na urgence mají dost času :-(

A jak jsem byla v těch inovacích, nechala jsem si vyměnit všechny vodovodní baterie, které jsem měla koupené už tři roky v komoře, tenkrát byli v akci. Koupila jsem si nový větrák do koupelny, který už delší čas jen vrčel, ale vůbec neodsával. V koupelně  jsem si nechala předělat silikony u vany, byly hodně zašlé a vyloupané. Tohle všechno mi za velkou pizzu a dortíky postupně předělal náš sanitář z práce Roman. 

Ještě jsem si nechala vyčistit odborně celou vestavěnou nádrž na WC, pán byl profík, vyměnil mi tam táhla, klapky, jen jsem nevěřícně koukala, když to celé proplachoval, kolik tam bylo sanitru.

A nakonec jsem si pozvala topenáře, aby mi přidělal nový termostat k topení, protože ten starý byl rozbitý.

Začala jsem chodit na masáže, výborná věc. Začala jsem cvičit jogu - doma, podle videa, pozdrav Slunci. Z benefitů z práce jsem si koupila hodinky na plavecký bazén a chodila plavat na velkou 50.

To mě taky bavilo, časem jsem uplavala bez přestávky 1km. A pak šla chvíli do páry. Sice plavu jen prsa a ještě jako paní radová, ale bylo to moc fajn, na tělo i na duši. Občas jsem šla plavat s Péšou.

Ona totiž vozila děti na plavání a občas se zadařilo s mými službami a mohli jsme jít spolu.

Plánovala jsem si, jak celou zimu budu pravidelně cvičit, plavat, plánovat si na jaro další výlety do Čs. ráje, jak si budu vyšívat....měla jsem to krásně naplánovaný :-)

No, ovšem věci se  nečekaně udály úplně jinak....


Péši vychytávka na plavání :-)

Nepromokavý slušivý a velmi praktický pytlík na znečištěné dětské pleny. (my to máme na mokré plavky) a kapsa na zip na sprchový gel. 








Žádné komentáře:

Okomentovat