pátek 28. července 2017

S racky

dívat se.

Čekání na loď, ne, tahle to není.

Vracíme se zpátky do Marseille a domů.

Dovolená konec.

1. Takové hezké,klidné zakončení.
    I když...už jsem se lekl,že ten trochu tmavší racek bude migrant:-)
    Ale snad je to jen mladý rodilý Francouz,který se ještě nevybarvil a nebude tam dělat ostatním rackům bordel:-)

2. Poslední fotka, to je myslím maurský styl. U nás byla v podobném stylu postavena synagoga než ji v roce 1939 zničili nacisti.

3. omlouvám se že spamuji ale dám na ni odkaz http://znojemsky.denik.cz/galerie/hitler_syngoga_znojmo.html?mm=780758&back=3794423479-3054-69&photo=1

4. 2.3.
    Ratko, neomlouvej se.
    Na té poslední fotce je neobyzantský styl. Je to podobný styl jako katedrála s Pannou Marií na kopci.
    Katedrála na poslední fotce je největším kostelem ve Francii. Katedrála de la Major, kdysi jsem v ní byla. Pochází z 19. století.

5. 1. jo, tohle místo bylo opravdu moc pěkný a klidný proti Marseille.
    Byla jsem tu asi čtyři hodiny, možná dýl.....krásně pohodově to uteklo. Odjížděli jsme z Marseille v devět večer, nejvyšší čas, vojáků, policajtů a sirén přibývalo.

6. 2.
    U nás byla navlas stejná i se stejným osudem.
    Taky ji vypálili nacisti,akorát se ještě pořád tutla,ze to nebyli nacisti němečtí,ale ti naši.

7. barčo 4
    aha, ta je načinčaná až běda, ta katedrála. naštěstí mají francouzi i jiné, tak proč ne jednu takovouhle :- ))

To je teda strážce města, ta pevnostní věž třetí odzdola! Týjo.
    A kácej se ti na fotkách horizonty :-)) No když jen horizonty a ne ti rackové, tak to není trága :-)

8. 7. nojo, na lodi to houpalo :-))

9. Jo třetí zdola je pevnost If, ahá (už jsem dočetla předchozí článek).
    Ať žije Edmond Dantes!

10. Racek působí velmi drze. Viděla jsem video, jak dokráčel do obchodu,naďobl si sáček s bonbóny v regále a odkráčel s nimi ven :-) AA to ještě odzkoušel různé, aby věděl které mu chutnají

11. 10. asi ho honila mlsná :-)ale je fakt, že rackové jsou asi na lidi dost zvyklí. Tihle na fotkách nijak neotravovali, ale nebyli ani příliš plaší, bylas u nich v blízkosti, a nic, třeba jen kousek popošli, ale neulítli. já jsem se u toho focení i nasmála, jak krouliti hlavičkami a těm jejich výrazům, třeba na té fotce z plachetnicí v pozadí, jak se racek na mě dívá a já ostřím na tu plachetnici dole na moři, jako by se mě ten racek ptal, no co to, kdo sem to pluje? 8. fotka.

12. V Hranicích je taky jedna synagoga v maurskobyzantském slohu. Slouží umění, je tam výstavní síň. http://tomasprochazka.eu/fototony/fotoalbum/Sakralni%20stavby/okres_Prerov/slides/003_Hranice_DSCF5162u.jpg
    zuzi

13. 12. Zuzi, ta je krásná, uplnej chrám. a vůbec celý to místo, městečko vypadá moc hezky, malebně.

14. Barčo, díky, Hranice a okolí jsem si zamilovala. Jak nemám doma povinnosti, jedu tam, a třeba i na 3-4 dny a zase šup domů a druhý den zase zpátky. Vlakem. Tohle léto se mi v Hranicích povedlo, snad se mi někdy povede i zablogovat a dát pár fotek. Zatím jen chodím a poznávám. A ve městě je i spousta tajemných opuštěných míst... objevila a navštívila jsem třeba 2 opuštěná zahradnictví a opuštěnou a ponechanou napospas zahradní kolonii... to mám taky ráda, takovou městskou divočinu. A už se nebojím chodit sama. Zvykla jsem si. zuzi

15. 14.Zuzi, to je super. Fandím! A věřím, že se ti to nikdy neokouká, protože pokaždý jiný roční období a nebo něco nového objevíš....vyčistíš si hlavu a navíc vím, že velmi hezky fotíš....
    závidím malinko :-) Já něco podobného bych taky někdy ráda a věnovala se tomu až do důchodu a smrti :-) jen ten čas...služby....všechno honem, honem....ale ráda bych to taky takhle jednou praktikovala :-)

16. čajky sú úžasné! výborná je fotka č.6 a tá dvojica čajok na múriku ;-) slniečko a stredomorská pohodička dýcha z tých fotiek :-)