neděle 15. října 2023

2022 - Rakousko I.

Covidové období se na mě dost podepsalo, fyzicky i psychicky. Nerada na to vzpomínám. Fyzicky jsem na tom byla hodně bídně, bolavé oteklé klouby, nehybnost, přibrala jsem na 90 kg. Nešlo mi jezdit na kole přes bolavá ramena, kyčle, kolena. Neustále unavená, strhaná a vyřízená jen po práci.

Teprve vloni na jaře mi začalo být lépe. Začaly mi splaskávat oteklé klouby, bolesti pomalu ustupovat, malinko jsem se rozhýbala, upravila jsem si jídelníček a začínala pomalu hubnout, pomalu se mi vracel život do těla a i psychicky jsem začínala být na tom lépe.

Jak jsem nabírala pomaličku sílu a bylo mi lépe, toužila jsem po pohybu. Začínala jsem více chodit na procházky, nabíjelo mě to a dávalo víru, že zase budu časem  rybička.

Objednala jsem si v červenci zájezd do Rakouska - nic náročného, spíše procházkového v okolí Schladmingu. Pětidenní zájezd, hezký. Dva dny jsme měli sluníčko, ostatní dny propršelo, ale i tak to mělo svůj půvab.

Nepamatuju si názvy těch míst a údolí, kde jsme byli a ten prospekt už nemám, tak mi to prosím promińte.


Soutěskou nahoru k vyschlému korytu až nahoru k výletní chatě.











 


Žádné komentáře:

Okomentovat