středa 5. června 2019

Květnový výlet - 1. část.

Skončilo období deštů  a můžeme na kola.
Hurá :-)

Z domu podél Labe známou stezkou č. 2. První zastávka Smiřice.
Tady jsem kdysi bydlela.
Změnilo se to.
Hodně.
Opuštěné, vybydlené, zarostlé, spustlé.
Naposledy jsem tu byla někdy z jara 2007, to jsem si odtud stěhovala pár věcí do svého bytu.
Ted mi to tu přišlo, že je to tak dávno, jako by tenkrát tu žil někdo jiný, ne já.










Odtud pokračujeme dál podél Labe, směrem na Kuks. A zastavujeme nedaleko Jaroměře.








Před Kuksem zastavujeme ve Slunečních lázních, byli jsme tu i vloni a dáváme si tu oběd.
Kuks projíždíme přes malé malebné údolí (tudy jsme kdysi šli pěšky)  a vyjíždíme ve Stanovicích u Šporkova mlýna. Zastavujeme na odpolední kávu a siestu. A je tu hezky.





A teplo. :-)




Pokračujeme na Žireč - přes kontroverzní moderní Křížovou cestu. Nespěcháme a většinu cesty jdeme pěšky.












Na kraji Žirče zastavujeme u malého kostelíka.




konec 1. části.

2 komentáře:

  1. "Před Kuksem zastavujeme ve Slunečních lázních, byli jsme tu i vloni "

    Predloni:-)
    Ale hezky je tam stejne.

    OdpovědětVymazat