neděle 31. července 2016

Jižní terasy







                                                                                                                                         Hradec Králové.

8 komentářů:

  1. Ó, jak slyším "jižní terasy", dostávám chuť na víno!

    OdpovědětVymazat
  2. ... no moment a ten pták na konci zvrací! Ten asi přebral.

    Beru to jako varování. Právě totiž piju bílé.

    OdpovědětVymazat
  3. minulý týden jsem měla pracovně volněji. Ten čas jsem věnovala obyčejným věcem - procházky po městě kde to mám ráda, čtení si venku po parcích. v klidu si procházela město, zašla na trh, koupila si ovoce a pak různě ho jedla na lavičkách po městě. šla do míst, kde to moc neznám, objevila ve vnitroblocích v centru města dětská hřiště. taky jsem byla v kavárničkách na zahrádce ve městě.....četla si i tam. zašla si po malých nákupech, prošla jsem si sekáče, vše v klidu, v pohodě. prostě odpočinkový letní čas. Pravdou je, že jsem asi 4x neskutečně zmokla :-) bouřky z čistého nebe. Hodně jsem si odpočinula, vyspala, nakoupila jsem si bylinky a dělala si domácí limonády a saláty. ten klid a pohoda a čas na to všechno, k nezaplacení, úžasný.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak to se povedlo.
    Počasí se dost rychle střídalo.
    Co sekáče? Měli něco? Já předvčírem šla do jednoho a koupila jen oranžové tričko. Pak jsem šla do Flóry do nákupního centra a tam neměli lautr nic, žádnou pořádnou sukni ani šaty, až jen jedny v posledním obchodě (ze všech, co tam měli) jsem koupila a to už mi bylo jedno, že takovej hadřík stojí skoro tisícovku. Ale jsou dobrý! Vypadám v nich štíhlejší, než jsem.

    OdpovědětVymazat
  5. Liško, neměli :-( nic jsem si nevybrala. A dva sekáče - měli dovolenou, takže jsem byla jen ve dvou. Tak třeba jindy to bude lepší. Dívala jsem se po sukních a šatech, právě proto, že jsem si nevybrala ani nic ve velkém obchodáku - nesedlo mi to, nebylo to ono a navíc mi to přišlo dost předražené.

    OdpovědětVymazat
  6. pekné fotky.
    dve lavičky zaujímavé.
    tá s tou ružou je výborná! tú tam určite umiestnil Samo.
    poznáte ho, to samo ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. 6. áno, ruža to rozsvietila :-))

    OdpovědětVymazat
  8. a rosvietila aj fantáziu - napr. že tam tú ružu drží niekto, kto chce Báre urobiť radosť a prekvapiť ju, a za chvilku spoza toho múru vykukne ;-)

    OdpovědětVymazat