neděle 16. prosince 2018

Malá Adventní zastavení


Bývalý seminární kostel Sv. Jana Nepomuckého, dnes Městská hudební síň.




Koncert sourozenců Houdkových.
Varhany, trubky, trombon.
Skladby - Teleman, Vivaldi, Bach, Hallén a další.







Kostel na Nebevzetí Panny Marie





Renesanční koledy (madrigaly)

OctOpus Vocalis a Plaisirs De Musique




Oba koncerty byly jedinečné.

Příjemné, pohodové Vánoční svátky všem :-)



---

Po několika letech se mi podařilo zajít si na koncert vážné hudby. Byla to nádhera, musím si to v příštím roce zopakovat. :-)

5 komentářů:

  1. zastavení sú vždy dobré. aj malé ;-)
    a adventní mám obzvlášť rada.

    OdpovědětVymazat
  2. Hallén, toho neznám.
    Nebyla tam zima?

    OdpovědětVymazat
  3. 1. SV. tahle hudební zastavení byla obzvlášt velmi pěkná, bude jich časem víc. :-)
    2. Liško v kostele zima byla. Hudebníky jsem obdivovala, protože mě tuhly prsty. Ale měli tam u vchodu i deky pro starší lidi. Co se týče skladatelů vážné i vánoční hudby mám dost velké mezery, ale hodlám si to v příštím roce částečně doplnit. :-)
    Upřesnuji: Johann Andreas Hallén (1846-1925) Pastýřský žalm pro trombon a varhany. Na české wiki o tomto skladateli nic není.
    Nechávám si programy koncertů a co bylo pro mě obzvlášt pěkné u toho mám malou tečku. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ti přeju ještě další pěkná adventní zastavení a setkání a pak vánoční a novoroční! Ať máš spoustu malých pozitivních teček nejen u koncertů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. 4. Děkuju :-))

    Liško, tobě též pohodové hezké svátky.

    OdpovědětVymazat