pátek 28. dubna 2017

Nikdy

Nikdy jsem nečetla detektivky, krimi thrillery.....
Nikdy bych nevěřila, jak mě to vtáhne.

Přečetla jsem Dívku ve vlaku (P. Hawkins) jedním dechem a teď mám rozečtený první díl (600 stran) francouzké série od Bernarda Miniera - Mráz.

A užívám si to.


---

Chodím do knihovny, jako kdysi před lety....
Bezvadná věc.








5 komentářů:

  1. Joo, to je super, když se dovedeš nechat vtáhnout! Trochu závidím. Sice mě teď vtáhnula tlustá (víceméně odborná) kniha, ale to právě není příběh a za druhé po 400 stránkávh si říkám, kdy to asi dočtu...

    OdpovědětVymazat
  2. Liško, tak dnes dočteno nad ránem a před chvílí jsem dorazila z práce.
    No, prostě jedinečný...čtivý, napínavý, paralelní dva příběhy, minulost, krajina děje a místa, samé pochybnosti, samé zvraty, akce, napětí, sex, nadnárodní společnost, vyčerpaný a paranoidní policista se svými problémy, mindráky, životními traumaty a přešlapy, plus jeho zvláštní různorodí kolegové v týmu, nadnárodní společnost.....to prostě nejde přestat jen tak číst. :-)
    knížka mě vtáhla hned na začátku, opravdu dobře psaný a čtivý. Knížku jsem si půjčila minulou středu a těšila se pokaždý na ni, když jsem přišla domů :-) a to jsem si říkala, že kdo ví, jestli to stihnu přečíst za celý měsíc. :-))

    ted nezbývá, než čekat na příležitost a volnou chvilku kdy zaběhnout do knihovny a půjčit si další díl, také tak obsáhlý a snad i dobrý. Ty díly jsou ještě tři :-)

    OdpovědětVymazat
  3. barčo,
    tak se máš, na co těšit!
    Já když takhle čtu, tak i na ulici za chůze, nesu si tu knihu v ruce.

    OdpovědětVymazat
  4. 3. Liško, tak takovýhle čtenář nejsem. :-)
    potřebuju na knížku klid. Jsem trochu požitkář. Takže velmi ráda doma a nebo venku někde v parku pod stromem, nebo u řeky, u moře.... v klidu.
    nečtu ani za jízdy v autobuse ani ve vlaku, raději se dívám z okna....za chůze si to už vůbec neumím u sebe představit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. dnes odpoledne si běžím pro další díl :-)

    OdpovědětVymazat