neděle 19. června 2016

Dárek

Minulý víkend jsem byla v práci.
V sobotu odpoledne od návštěvy jsme dostali misku jahod a misku krásných třešní, jen se po nich zaprášilo.

V neděli odpoledne v době návštěv za mnou přišla na chvilku kamarádka, která je na mateřské.
Přinesla mi dárek, má ho prý pro mě schovaný už dlouho.....oněměla jsem.
Přinesla mi také malou mističku jahod a skleničku bezové šťávy.

Píchlo mě.
Vloni jsme touhle dobou byli společně s jejími dětmi na samosběru jahod v Pileticích a také na bezu, bylo to moc fajn.
Letos jsem to prošvihla....

Dárek se mi moc líbí.
Marti, děkuju.







3 komentáře:

  1. jé, to je nádherné! to vytvorila ona?

    OdpovědětVymazat
  2. lampičkodžbánek! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. ne, je to koupené a je to takový zapomenutý dárek k mým narozeninám.
    a ano, je to taková bandaska, dá se využít přechodně třeba jako vázička, když se vyjme jednoduchá vnitřní konstrukce na vložení čajové svíčky.

    OdpovědětVymazat