středa 17. února 2016

Problikávám

jako slabá baterka.

Dnes je pro mě divnej den.
Utahanost, marnost, rezignace, tíha.
Bolí mě záda, nohy, kyčle, hlava ....a asi duše.
Z práce se sotva vleču, pěkně v předklonu, koukám jen do země tak odevzdaně.
Občas mě u tý země něco barevnýho trkne a dělá zvláštní radost v tom dnešním šedivým deštivým divným dnu.









5 komentářů:

  1. Taky mě včera bolela hlava a to je málokdy.
    U vás nenasněžilo?? Tady celý dopoledne hustě chumelilo, já v tom jela přes město, celá zasněžená, mokrá. Nicmoc.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě ten trs zeleného v bahně vedle betonové roury s červenými krky. Už kvetou sněženky i na zahradě... jaro se hlásí, dnes pršelo celý den. Ale je jarně nikoliv zimně.

    OdpovědětVymazat
  3. copak? veľa pacientov odišlo....? to bolí....

    OdpovědětVymazat
  4. 3. celková únava psychická a fyzická, věřím, že vše dočasně. :-)
    když se člověk odpočine, vidí věci pak lépe, ne tak beznadějně.

    OdpovědětVymazat
  5. Barča 4. to verím....tá psychická je horšia...tak držím labky....

    OdpovědětVymazat