pondělí 19. října 2015

Ve městě








Divadlo


Červené náměstí




V uličkách







V parku














                                                                                                                             
                                                                                                                                    konec 20.9.2015

8 komentářů:

  1. Paláce, chrámy ani kolonády nemusím, ale ty starý uličky, středomořský, jsou supr. S prádlem na přetahovacvích šňůrách napříč ulice...

    A ten park či terasy či co to je, taky moc příjemná záležitost.

    OdpovědětVymazat
  2. 1. já můžu tak nějak všechno :-) ale holt někde je moc lidí.
    je to lesopark s dřevěnými prolízačkami a přírodním malým amfiteátrem a ještě tam jsou tak různě posázené ty kamenné malé kostelíky. Je to nad městem, hodně do kopce, samé schody, přes třicet stupnů na slunci, splavená jsem byla jak myš :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to na velmi horké místo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už žiju v nějaké permanentní "deja vu".
    Kam se podívám,tam je mi to povědomý.
    Města,náměstí,ulice,lidi...dokonce i trička:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Působí to na mě, že je tam spousta prostoru. Až velkoryse.

    OdpovědětVymazat
  6. 5. ano, hodně prostoru velkoryse a přitom útulně a příjemně.
    což třeba proti velkým prostranstvím v Paříži - tam to na mě působile okázale, megalomansky, cize, nadosobně.

    OdpovědětVymazat