neděle 31. prosince 2023

Poslední dny letošního roku...

 Byly náročné, ale i hezké.V práci hodně práce, těžké služby a těžké oddělení.

Každoroční vánoční setkání s Marťou a Péšou ve Stromovce na dobrém kafi. Pár volných dní s Pavlem, byli jsme na vánočních trzích a užívali domácí pohody.

Se Šůšou (ta větší) jsem byla mezi svátky na veterině, Chytla příšerný zánět očí, podomácku jsem to léčila borovou vodou a Ophtalmo - Septonexem, to nejhorší jsem zažehnala, ale přece jen to nebylo tolik účinné, takže jsem si na veterině vyžádala atb oční kapky. Vůbec neviděla, oči zalepené, byla apatická, moc nejedla a výraz měla jak zombie. První den jsem brečela, jak vypadala, měla jsem strach, že oslepne. 

Už si je Šůša zase podobná, očička už má o hodně lepší. Už má očička zase jako korálky. Je i veselejší, běhá a hraje si v kleci s Kapinkou. Uff.

Kapinka to naštěstí nechytla, preventivně jsem ji kapala očička taky. Dělá mi radost, je to krásné milé, veselé morčátko "za odměnu" Hezky roste.

Vánoční dárky malé i milé, mám z nich radost. Hodně mě potěšily dárky od Pavlovy maminky.

A poprvé v životě jsem pekla králíka, povedl se mi a chutnal, nebyl vysušený.

Konec dobrý, všechno dobré. :-)


S Pavlem na vánočních trzích.



Dárek od Pavla - Andělské zvonění. Klasická česká obnovená retro výroba. Krásně zvoní, zapaluju si ho každý den :-) 



Dárky a přání od Pavlovy maminky. :-)




Kapinka 



Další dokončený obrázek z omalovánkové knihy.



Když jsem byla smutná a šla do města pro borovou vodu a O-Septonex, zastavila se v papírnictví a udělala si radost. Mám nový luxusní notýsek.

Jsem notýsková, píšu si do něj, úkoly na týden a podrobněji denní úkoly. Tenhle mi vydrží na hodně dlouho, víc jak na rok. Mám z něj radost. Pavel se mi směje, že čtu Korán :-) Je to tradiční orientální moldavský vzor používaný třeba na výrobu koberců.

Krásně propracovaný, je radost vzít notýsek do ruky, psát si úkoly a pak je škrtat co mám hotové.


A Ježíšek mi přinesl další hezké omalovánky a metalické pastelky. Marti, děkuji :-) Těším se na ně.












V Novém roce ať jsme všichni zdraví, štastní, spokojení a máme se rádi. 



Žádné komentáře:

Okomentovat