neděle 15. října 2023

Moje holky

 Tohle jsou moje holky :-)


Pořídila jsem si je v červenci 2021. Oni se narodily někdy v květnu. Pořídila jsem si rovnou dvě, aby jedné nebylo smutno, když budu dlouho v práci. Každá je z jiného zverimexu, tenkrát jsme s mojí kamarádkou Marťou objeli celý Hradec :-)

Pamatuju si, jak jsem je vyndala z krabičky a dala je do připravené klece, každá běžela do jiného kouta, pak si sedly naproti sobě blíž a dívaly se jedna na druhou, nepohly se, nejedly. To jejich sezení trvalo i druhý den, skoro to vypadalo, že čekají až jim dám do klece malý stoleček a šachy :-)

A další den už spolu řádili, skamarádily se. Vlezli si společně do jednoho pelíšku, honili se a skákaly, něco si štěbetali a drndali. V noci si přestěhovali společně pelíšek blíž ke kouli se senem.





Bílorezavá je Myška a tmavší je Šůša. Když byla Šůša malá, byla opravdu droboučká šušinka, ale časem to dohnala a pěkně vyrostla.





Tady jsou už dospělé, jsou jim dva roky. Nikdy nikoho nekously, mám je bez mříže na kleci, aby měly přehled co se v garsonce děje. Jsou to takový drndy, že je nenapadne ani z klece lézt ven. Dají se chytit a nechat se chovat na ruce.

V noci jsou zlaté, večer si chvíli pohrají, chvíli se honí, něco si povídají a pak si každá zaleze do svého pelíšku a spí. Pískají když otevřu ledničku a zašustím pytlíkem, občas knourají, když se jim stříhají jednou za dva měsíce drápky.

Jsou to takový moje  berušky, mám je moc ráda.


Žádné komentáře:

Okomentovat