pondělí 7. září 2015

Julské Alpy 2014 - 4.

Následující výlet byl.......vyhlídkový, euforický..... :-)

Bylo od rána nádherné počasí a výborná předpověď na celý den.
Odjeli jsme k jiné straně Bohinjského jezera a odtud vyjeli kabinovou lanovkou na Vogel (1540m)
Celý den jsme chodili po vršcích a kochali se. Mírné stoupání a klesání.

Jedna varianta byla dojít na Globoko (1922m) a odtud jít stejnou cestou zpátky k lanovce.
další varianta byla udělat si menší okruh po hřebenech a zase dojít k lanovce.
Klíčové bylo jen to, že poslední lanovka sjíždí ze shora v 18 hod.

Vydala jsem se na Globoko, ale protože mi to šlapalo hezky a přitom volně, a čas byl v pohodě, nešla jsem stejnou cestou zpátky jako ostatní, ale odbočila jsem při  zpáteční cestě na ten menší doporučený okruh.

prostě nádhera.........


ovce.
na hřebenu nedaleko lanovky byly ovce.
jen tak volně, bez ohrady, bez pasáčka.....
krásně bílé a ostříhané.....v tom slunci zářili.....
mírné, zvyklé na lidi.....

jak bylo teplo a potila jsem se cítily sůl....
olizovali mi ruce, nohy..... :-)
hladila jsem si je....malé, velké, nejmenší i berana :-)

krávy.
podobně jako byly ovce volně, potkala jsem v jednom údolí krávy.
bez ohrady, bez pasáčka, volně se pasoucí,
měly zvony,to cinkání se rozléhalo zdálky.
procházela jsem mezi nimi.


















Žádné komentáře:

Okomentovat