neděle 19. listopadu 2023

Leden

 50

Narozeniny jsem strávila v práci. Koupila jsem do práce pár chlebíčků a zákusků. S Kamčou jsem byla týden předem domluvená, že mi přiveze večer po službě domů seno pro holky.

Přijela Kamča se senem, chvíli jsme povídali, zazvonil zvonek a tam Marťa s velkou taškou. Vytáhla domácí buchtu a domácí chlebíčky a dárek - napůl s Kamčou. Holky mě dostaly a dojaly. :-)

Dostala jsem krásné naušnice od Pandory. Další týden na to, jsem šla s Péšou plavat do bazénu, jako vždycky, když jdeme spolu po plavání domů, dáváme si v restauraci výborné smoothie a capučino.

Popřála mi k narozeninám a dostala jsem krásný náramek.


Holky moc děkuju, jste zlatý a jsem moc ráda, že vás mám.






2 komentáře:

  1. Barčo, krásné dárky. A velká gratulace :). Hodně zdraví a lásky přeju. zuzi A pěkně hezky v poklidu pohodě a bez křečí. Nespěchej si :), nic ti neuteče. Jsi ještě mladá :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi děkuju.
    Přesně, proč spěchat, když to všechno samo letí, jak splašený.

    OdpovědětVymazat