středa 2. prosince 2015

Rozestláno

v duši.




Dlouhé podzimní večery.
Do práce a z práce za tmy.
Exekuce a starosti s ní.
Vše už naštěstí vyřešeno.
Předvánoční čas.



Do tepla, do hřejiva, do útulna a bezpečí.
Sytit duši světlem, teplem.



Tuhle knížku jsem před nějakým časem objevila u Wuweje na blogu.
Zaujala mě, mluvila mi z duše......a časem jsem na ni pozapomněla.

Letos v půlce srpna jsem ji zahlédla ve výloze v knihkupectví Kosmas a koupila si ji.
Donesla si ji domů a uložila do knihovničky.
Moje první knížka poezie, kterou jsem si koupila.


Knížka, tak akorát do kabelky, 85 stran. kresby, pěkné písmo, básně.....jednoduchá.
Už několik dní mi leží na stolku u postele.

str. 62


str. 7


str.17 


str. 33

str. 10

    
str. 43     
str.44 
str.45

2 komentáře:

  1. Zestárla jsem, opravdu.
    Čtu to a cítím se jak skořápka ořechu dávno usušená, co jen ona sama ví, že tam uvnitř ní už žádný ořech není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. do ořechových skořápek místo ořechu, dávají lidé různé věci......
      v ořechové skořápce našla Popelka šaty......

      Vymazat